expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

lauantai 31. elokuuta 2013

Elämän voi pelastaa ihanat sukat

Jesh! Nyt alkaa tää räkätauti helpottaa!! Ei oo kuumetta enää,ainoo on tää iänikuinen nuha. Mutta tigerin sukat tuli pelastamaan mut,ja oikeestaa tää koko päiva:)Pääsin nimittäin willaa! Eka kerta ulkomaailmassa neljään päivään... Huisaa. Huomen on serkkupojan synttärit,eikä tää pikkunuha mua estä:>
Mutta,lähettiin aamulla puol 11 pintaa ku isä ja mun veli meni jonnekki leirille. Eka meijän oli tarkotuksena lähtee Lahtee,mut saatiinki auto haltuumme,ni lähettiin sit Hyvinkäälle. Täs on mun ostoksia ja jtn muuta mukavaa. Tai sitten ei:D




Oon ruvennu ryhdistäytyy täs piirtämises.
Kuvis 8...:D
                                   



Kävin matkal kuvaa auringonkukkii:3
                               


                               
                                           

Mun rakkaus:Pipo 5.95€,
t-paita 9.95€,New Yorker



Äiti osti nuhanenälle ihania nenäliinoja:3
1,80 €,Prisma   

Täytyy pipillä olla jotain ruokaakin.
Muutenhan kuolee joka tapauksessa,
N Ä L K Ä Ä N!


Sitten vikana nää uskolliset pelastajani.
3€/kpl,Tiger.


 Heissan!

1 kommentti:

  1. Toi pöllö paita on jotenki tos lutunen :3

    http://myroofisstarrysky.blogspot.fi/

    VastaaPoista