expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

tiistai 27. elokuuta 2013

Beibi,saan mä olla sun hauva kieriä lattialla kuin hullu...

Moi vaan taas:)Oikeesti nää päivät ja viikot on kulunu sairaan nopee. Oikeesti just oli se päivä ku koulut alko mut nyt on niinku kolmas viikko käynnis:)?!Mut asiaan. Mä laitan tähän nyt näit kuvii mun huoneesta. Ei se huone nyt ehkä mikää sellanen IKEAn kuvastohuone oon,mut mä ite tykkään! Aattelin, jos seuraavaks tekisin jonkilaise vaatepostauksen tai tällasen jonkulaise my dayn kuvina:D Mut kertokaa mulle mitä teen.
                                      




                            
                                                

Mun ihana pehmee lokoilupaikka:D Siilin sain 
kirpparilta ilmaseks ja tyyny IKEAst 5€

  
  

Matot tiimarista 4€/kpl. Näihin tulee sellanen himo ostaa 
näit koko ajan vaa lisää ja lisää:)

  

Mun ihanat iltalukemiset:3


 

Siin on mun kirjotuspöytänurkkaus:DPöytä ikeast 20€,
tuoli mummilta ja muut mistä sattuu:)


  Mun ihana reppu:3! Oikeesti posahan ku se on 
vaa nii... Aaargh:D!


 Ostin ton unisiepparin ihan vaa säälistä ku joku 
  englantilainen tyttö tuli kaupustelee noit ja sit se 
rupes itkee ku kukaa ei ollu ostanu niit:<


No tää ei hirveest tarvii mtn selitystä:)

              

              Mun ihana sänky ja lehtikori,joka pursoo                                          vauvalehtii:D





               ~Heipssan!

4 kommenttia:

  1. Kiva huone serkkuseni:) Siili sai hyvän kodin teiltä vaikka siinä onkin iso reikä.Se on ihana!

    VastaaPoista
  2. ihanan yksinkertainen ulkoasu, ja muutenkin kivanoloinen blogi :))

    kuinka kauan olet pitänyt?:)
    kommenttivarmistus pois, olis kivempi ja helpompi kommata :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos:3! Oisinkos huhtikuun lopusta asti pitäny:)?

      Poista