expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

torstai 26. maaliskuuta 2015

I need sleep

Moikka ihan tooosi pitkästä aikaa! Ajattelin taas näin puolen vuoden päästä kirjottaa, vähän on tää blogi jääny jonnekki.  Oon taas ollu tosi paljon kipeenä, tälläkin hetkellä makaan sängyn pohjalla kuumeessa ja silmätulehduksessa. Tää kuukausi on muutenki ollu tosi raskas, hyvällä ja huonolla tapaa. Viime viikolla olin TETissä mun isän työpaikalla. Työ oli aika rankaa, mut tosi kivaa! Maantaina oli koulussa neljän pojan kanssa, toisaalta ihan hyvä että oon kipeena :D Mulla on ollut tosi paljon koulujuttuja, ja energia on aika nollissa. Toivon, että huomenna olisin jo parempi, koska lauantaina olisi isomummuni hautajaiset. Aloin kuukausi sitten käymään kuntosalilla (itseasiassa salin puolella olen käynyt ehkä kerran kaksi :D). Tykkään tosi  paljon ryhmäliikuntatunneista, etenkin kaikista aerobisista tunneista. Vaikka tunnit on aika rankkoja, niistä saa ihan hirveen energilatauksen! Nyt vaan harmittaa etten vielä niille pääse. Kesälomaankin on enää joku 40 koulupäivää! Lähdem kesäkuun 9. päivä Espanjaan, ja en malta odottaa! Laitan tähän joitain viime aikojen kuvia. Menen varmaa syömään yliannostuksen puranaa ja koitan jaksaa ens viikon torstaihin, jolloin alkaa pääsiäisloma!






Mä menin ja leikkasin viis viikkoo sitten hiukset olkapäille. Ennen laikkuutta hiukset ulottu napaan saakka. Halusin vähän vaihtelua, ja pitkät hiukset vaan menee niin huonokuntosiksi nopeesti ja niitä on hankala hoitaa. Tykkään näistä tosi paljon, ja ajattelin pitää lyhyinä jonkin aikaa. Mulla ei vaan ole yhtään kuvaa lyhyt hiuksisena, mutta laitan tänne joskus vielä kuvaa. Ja nyt oikeasti aion ryhdistäytyä, muutenkin energiaakin enemmän kun kevät tulee.


















































Ei kommentteja:

Lähetä kommentti